Penghulu Doa

"Ya Allah kurniakan kami seluruh kebaikan ketika di dunia, dan seluruh kebaikan ketika di akhirat serta jauhkan kami daripada api neraka"

MUDAHNYA JADI AHLI

MUDAHNYA JADI AHLI
NIKMATI POTONGAN 20% DISKAUN BARANGAN JIKA ANDA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI DAN SEHINGGA 30% KEUNTUNGAN JIKA ANDA BERBISNES.

Friday 27 June 2014

Saya, Ramadhan dan Shaklee

Assalamualaikum :)




Alhamdulillah tarikh puasa dah diumumkan. Seluruh umat islam di Malaysia akan menyambut 1 Ramadhan 1435 pada 29.06.2014 ini. Maka genaplah setahun (kalendar hijrah) sebagai pengguna vitamin Shaklee. Alhamdulillah.

Saya mula mengamalkan shaklee sejak Ramadhan tahun lepas dengan ESP (Soy Protein Isolate Powder) dan juga Vita-E Complex. Masa tu badan selalu sangat letih tak bermaya. Banyak orang share pasal ESP ni and most of the feedback sangat memberangsangkan untuk menambah tenaga. Saya juga cari tentang keburukan atau pun yang kata ESP ni tak bagus ke tapi TAK JUMPA. Ada juga yang heboh berkenaan keburukan soya, tapi saya tetap cari juga bukti yang menunjukkan soya itu boleh membahayakan kesihatan. Memang bahaya JIKA SOYA TIDAK DIPROSES DENGAN BETUL. Tapi soya Shaklee merupakan Non-GMO. Sebab itu saya yakin dengan Shaklee dan tekad untuk membeli.

Dan dari hari pertama saya minum, saya telah jatuh cinta dengan ESP. Kerja jadi tidak letih walaupun masa tu puasa. Rasa kenyang sampai ke buka. Tak mengantuk semasa solat Terawih. Berat pun maintain. 



Shaklee betul-betul telah menjadikan saya lebih sihat dan bertenaga. Alhamdulillah sampai sekarang ESP masih menjadi teman setia.

Salam Ramadhan ! :)

Untuk order:

Pm/Whatsapp: 018-7749845
Email: meen2425@gmail.com
FB: www.facebook.com/yasminhashim



No comments:

Post a Comment