Penghulu Doa

"Ya Allah kurniakan kami seluruh kebaikan ketika di dunia, dan seluruh kebaikan ketika di akhirat serta jauhkan kami daripada api neraka"

MUDAHNYA JADI AHLI

MUDAHNYA JADI AHLI
NIKMATI POTONGAN 20% DISKAUN BARANGAN JIKA ANDA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI DAN SEHINGGA 30% KEUNTUNGAN JIKA ANDA BERBISNES.

Friday 30 May 2014

"ESP Shaklee Banyak Ubah Diri Saya !"

Assalamualaikum :)

ESP Soy Protein Isolate Powder adalah antara produk yang paling hot kat market sekarang. Pergi mana-mana pun orang dah kenal ESP ni. Antara nak dan taknak cuba try test minum je. Sekali minum pasti jatuh cinta bak hang. hihi

ESP tu ape? 
Bagi yang tak ambil kisah sangat pasal ESP ni meh kawan nak cerita. ESP ni sejenis makanan tambahan yang berasaskan protein dari sumber protein soya yang terbaik. Kandungan proteinnya tinggi iaitu sebanyak 14gram. Yang bestnya, ESP shaklee ni dihasilkan dari protein soya non-GMO iaitu dimana struktur asal genetiknya tidak diubah.

Ramai dah cuba ESP ni dan rata-rata memberi respon yang positif. Kalau korang nak tahu protein adalah kedua terpenting selepas air. Sel-sel badan kita memerlukan protein untuk melakukan sintesin sel dan sebagai sumber untuk tumbesaran, memperbaiki tisu yang rosak dan membina tisu yang baru. 

Min nak kongsi dengan awak-awak semua tentang seorang customer yang konsisten mengambil ESP as daily supplement. Nah kalau kita konsisten, sabar dan tak cepat putus asa result dia pasti sangat memuaskan. Yang penting usaha kena ada, lain-lain DIA punya kerja

Bila sel kita sihat dan sentiasa di ganti dengan yang baru, barulah badan jadi lebih sihat dan cantik :)

Klik untuk lebih jelas

Jom jadi gebu dan cantik dengan ESP !

Nak cuba? Mudah je caranya:

Yasmin Hashim
Shaklee Ind. Distr.
SMS/PM/Whatsapp: 018-7749845
Email: meen2425@gmail.com

No comments:

Post a Comment