Penghulu Doa

"Ya Allah kurniakan kami seluruh kebaikan ketika di dunia, dan seluruh kebaikan ketika di akhirat serta jauhkan kami daripada api neraka"

MUDAHNYA JADI AHLI

MUDAHNYA JADI AHLI
NIKMATI POTONGAN 20% DISKAUN BARANGAN JIKA ANDA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI DAN SEHINGGA 30% KEUNTUNGAN JIKA ANDA BERBISNES.

Sunday 2 March 2014

Makanan Tambahan Saya Part II

Assalamualaikum :)

Ini adalah sambungan daripada entry saya berkenaan vitamin yang saya amalkan. Nak tulis semua dalam satu entri tak macam panjang berjela pulak kan. Nanti dah macam karangan SPM pulak. hihi. Ok vitamin seterusnya yang diamalkan oleh saya adalah:

Vita-E Complex




Selain daripada ESP yang super duper best tu dan hot selling tu, saya mengamalkan pengambilan vitamin E. Korang pun dah tau kan fungsi vitamin E tu. Untuk kulit? betul. Sebenarnya vitamin E ada macam-macam fungsi dia. Bukan je untuk kulit. Antara fungsi dia adalah seperti berikut:
  • Sebagai antioksidan yang mencegah sel daripada serangan radikal bebas.
  • Melambatkan penuaan & mengurangkan kedut pada  wajah.
  • Meningkatkan sistem imun badan.
  • Membantu mengurangkan parut jerawat dan mengawal pengeluaran minyak.
  • Vitamin cinta untuk menghangatkan perhubungan suami isteri
  • Meningkatkan kesuburan lelaki dengan menambah bilangan sperma.
  • Membantu mengurangkan arthiritis.

Apa yang best dengan vitamin E shaklee ni? Dah tentu dengan adanya sekali kandungan ekstrak biji anggur (grape seed extract) dan juga Selenium. 


Ekstrak biji anggur (Grape Seed Extract)   
>> Salah satu antioksidan juga. Dapat juga meningkatkan pengaliran darah dan mengurangkan kandungan kolestrol.

Selenium
>> Membantu meningkatkan penyerapan vitamin E.


Kalau anda berminat, jangan segan untuk menghubungi saya. Harga istimewa ditawarkan kepada setiap pelanggan saya dan konsultasi percuma ! Satu botol ada 120 biji = 4 bulan. Jimatkan? Jadi apa tunggu lagi. Hubungi segera ya ! :)

Yasmin Hashim
Shaklee Ind. Distr.
018-7749845

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit





No comments:

Post a Comment