Penghulu Doa

"Ya Allah kurniakan kami seluruh kebaikan ketika di dunia, dan seluruh kebaikan ketika di akhirat serta jauhkan kami daripada api neraka"

MUDAHNYA JADI AHLI

MUDAHNYA JADI AHLI
NIKMATI POTONGAN 20% DISKAUN BARANGAN JIKA ANDA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI DAN SEHINGGA 30% KEUNTUNGAN JIKA ANDA BERBISNES.

Friday 20 June 2014

Penyelesaian Kepada Imun Badan Lemah

Assalamualaikum :)


Selalu demam, batuk, selesema pastinya akan menganggu konsentrasi terhadap pekerjaan yang sedang di lakukan. Lagi-lagi dengan keadaan cuaca yang tidak menentu. Katanya akan berlaku fenomena El-Nino lagi dimana kemarau panjang menyebabkan taburan hujan berkurangan. Waktu ini pengambilan air yang lebih sangat diperlukan.


Keadaan persekitaran yang tercemar, cuaca tidak menentu, makanan yang tidak seimbang dan gaya hidup tidak sihat merupakan faktor penyumbang kepada masalah imun badan lemah. Pengambilan makanan seharian kadang-kala tidak memenuhi keperluan gizi dan nutrien tubuh. Cara mudah adalah dengan pengambilan makanan tambahan sebagai penambah zat terhadap tubuh badan kita.

Jom lihat antara vitamin shaklee yang boleh memberikan penyelesaian kepada imun badan lemah yang boleh dibahagikan kepada dewasa dan kanak-kanak.

KANAK-KANAK


♥ Merupakan multivitamin yang mengandungi 19 vitamin dan mineral lengkap untuk perkembangan kanak-kanak. Kanak-kanak merupakan golongan yang mudah untuk jatuh sakit. Lagi-lagi kanak-kanak suka makan jajan, gula-gula, aiskrim. Mealshakes sebagai makanan tambahan untuk melengkapi zat harian kanak-kanak dan menyokong tumbesaran.

TESTIMONI:





Chewable Vita-C Plus 100mg

♥ Seperti yang kita tahu vitamin C berfungsi untuk menguatkan sistem ketahanan badan. Kanak-kanak yang sering jatuh sakit mempunyai sistem imun tubuh yang lemah. Pengambilan vitamin C adalah salah satu penyelesaian kepada imun badan lemah. Selain itu, vitamin C membantu tempoh sakit jadi lebih pendek. Chewable Vita-C ini boleh diambil start dari umur 4 tahun (mengikut dos yang ditetapkan) ke atas sehingga dewasa. Ibu hamil yang ada masalah seperti mual-mual, loya, teringin nak makan benda masam-masam pun boleh try kunyah-kunyah Chewable Vita-C ini.



DEWASA


Antara produk yang paling laris terjual adalah ESP. ESP adalah makanan tambahan berprotein tinggi yang membekalkan sebanyak 14g protein. Protein penting tubuh badan sebagai blok untuk membina tisu baru dan memperbaiki tisu yang rosak. Selain itu, soya ESP adalah Non-GMO dimana struktur genetiknya tidak berubah dan selamat untuk di makan. Bila sel sihat seluruh sistem badan kita akan turut sihat. Bukan badan sahaja sihat malah kulit akan jadi lebih lembut, gebu dan putih berseri.





TESTIMONI: Klik --> ESP banyak ubah diri saya



Sustained Released Vita-C 500mg

♥ Vitamin C ini untuk orang dewasa yang mampu untuk menelan tablet. Vitamin C shaklee ni adalah sustained released. Maksudnya perlepasan vitamin C ke dalam tubuh badan adalah perlahan-lahan sehingga 5 jam. Vitamin C yang biasa jika tidak sustained released, ia sangat mudah hilang melalui urine. Jadi shaklee mempunyai kelainan yang tersendiri sebagai penyelesain kepada imun badan lemah.

TESTIMONI 1: " Mak makan vitamin C ni, badan jadi ringan dan tak berasa lapar"

TESTIMONI 2: Rujuk gambar




UMUM

NUTRIFERON

♥ Nutriferon merupakan produk berpaten  dengan campuran ekstrak tumbuhan seperti biji labu, bunga saftflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese honeysuckel yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun badan. Ia membantu untuk meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan jika diamalkan setiap hari. Nutriferon sesuai untuk di ambil semua peringkat umur mengikut dos yang ditetapkan.


Nutriferon sekotak mengandungi 30 sachet 

Dengan keadaan cuaca yang tidak menentu sekarang, eloklah kita mula dari sekarang dengan mengamalkan gaya hidup sihat, pengambilan air yang mencukupi agar badan kita sentiasa dalam keadaan cergas dan sihat.

Jadi apa tunggu lagi? ambil phone anda dan SMS/Whatsapp ke 018-7749845 untuk order !

P/S: Cuaca panas sekarang ni minum air 3 liter pun rasa tak cukup. Haus memanjang. Nanti nak pergi cari Performance drink supaya badan tak dehydrate.

Yasmin Hashim
Shaklee Ind. Distributor
SMS/PM/Whatsapp: 018-7749845
FB: www.facebook.com/yasminhashim

*Semua produk yang dinyatakan tidak bertujuan untuk mendiagnos, mengubati, merawat atau mencegah sebarang penyakit.


No comments:

Post a Comment